Thursday, June 25, 2009

HARI YANG MALANG BUAT DIA
You all mesti tertanye2 kenape aku cakap macam ni kan..?Yang sebenarnya semalam selepas aku balik dari on9 aku terserempak dengan someone yang tak pernah aku jangkakan selame ni akn jumpe.{Tapi bukanlah jumpe depan2}just dari jauh lah..Aku dalam kereta,dia pulak kat kaki lima kat seberang jalan.Tapi yang penting,dia juga nampak aku...!Setelah hampir 8 bulan aku tak dapat khabar berita dari lelaki ni.Tiba2 jew dia muncul di hadapan aku pada waktu yang salah..Ye..!!SALAH...!!!sebab ayah aku ada kat sebelah aku.So aku tak dapat buat apa2 time tu..!Tapi kalau aku sorang jew time tu,sumpah kau akan bunuh lelaki tu.!YE....!!!Lelaki tulah buat aku macam aku ni takde perasaan.Lepas dia dah dapat apa yang dia nak,dia blah mcam tu jew..Ayat bukan main lagi manis..Lebih manis dari gula..!OOOpppss...!!!KOrang jangan salah sangka pulak...Lelaki tu dah pinjam duit best friend aku...Janji nak byar bila dapat gaji..Tapi haram...Sampai ke saat ni satu sen pun belum bayar..Time kami terserempak semalam pon,dia boleh buat muke selamber giler.Tapi still lagi pandang aku..macam sial jew..!agi brtambah2 sakit hati aku...!Memang nasib dia baik sungguh coz ayah aku ada kat sebelah aku semalam.!Aku paling benci manusia yang nak jadi kawan aku tapi tikam aku dari belakang....Dan dia pergunakan kelemahan yang aku ada..!Memang manusia yang tak bermaruah betul..!!Tapi takpelahkan.....Dah dia memang jenis lelaki yang takde perasaan dan maruah..Sebab tu dia buat macam tu....Tapi..Aku sumpah...kalau aku jumpa dia lagi lepas ni,memang mati dia aku maki nanti...Aku bukan nye suka nak marah2 orang tak tentu pasal,tapi aku cukup tak suka kalau orang main2 kan aku...Arghhhhh....!!!!Damn you idiot...!!Dan aku harap sangat aku tak jumpa dia lagi selepas ni..!Sebab aku tak suka nak marah2 orang...Erm...Pelik kan perangan manusia ni...Terutamanya lelaki...korang tanya aku..??!!Erm.....Aku jawab simple jew...NO KOMEN...!!