Wednesday, June 24, 2009

What`s Wrong Wid Him..?
````````````````````````
Erm..hari ni aku sendiri....nak sebab ape..??
sbbnyer dia wat aku tertanyer2..
sepanjang mggu ni dyer just diamkan diri jew...
tak msj..tak call..aku send pon,dia tak reply..
aku tak faham dengan dia...
dulu mase mule2 aku kenal dia,dia
close sgt dgn aku..
bleh kate setiap hari dyer akn `bhbung dgn aku`
aku bukan nak jadi kepoci ke...

tapi aku just nak luahkan pada someone..
coz aku sendiri dah lame kehilangan teman yg sudi mendengar msalah aku..
sekarang ni,aku rasa macam dah lost
teman baek aku,kekasih aku,dan kawan aku...
Cuma....
yang aku harapkan,kalu dyer tak mahu kawan atau tak mahu ade
ape2 hubungan yg special dgn aku lagi,berterus terang je lah..
supaya aku sendri sedar dimana letaknya aku di hati dia..
kalu2 dyer terbace ni...{kalu dyer bace lah kan..}
aku nak say sory sgt2 coz aku tak tahu ape salah aku pada dyer...
smpakan dyer menjauhkan diri pada aku...
aku tahu,t lastly reason yg dyer bg,dyer nak menyendiri..
tu bukanke name ade masalah...?
bis tu dah tak reti2 nak share dgn aku..

kate aku ni gf dyer...
kate aku ni dyer syg sgt...
so....hargailah ape yg dah aku lakukan untuk dyer..
sumenyer semate2 krna nak tunjuk aku syg sgt pada dyer...
takkan tu pon tak nampak2 lagi..!!