Friday, June 26, 2009

JALAN JAUH BAGI SATU KENANGAN YANG PALING MAHAL DAN TAK DAPAT DIBELI DENGAN WANG RINGGIT
Story ni takdalah lama sangat..Masih baru lagilah..Time cuti sekolah hari tu..Time ni aku dengan family aku holiday ke Kedah..Kami ke bermalam di Alor Setar..Dan hari keduanya kami ke Bukit Kayu Hitam..Kat sana macam2 jugaklah yang kau borong..Dari make-up,perfeum,cokelat sampailah baju2..

Petang tu kami terus bergerak ke Pulau Penang..Kat sana kami bermalam kat Hotel Kristal.Malam tu kami tak kemana2 coz badan masing2 dah terlalu letih sangat..Hari ketiga kami kat sana aku ajak ayah aku ke Komtar..Apa lagi..shopping lah..hehehe...
Menjelang petang kami bermalam kat LakeTown Bukit Merah Resort..Esoknya selaepas sarapan kami teruskan program kami iaitu mandi kat Taman Tema Air kat situ..Sampai lewat tengah hari,kami pun bersiap2 untuk pulang ke rumah..Walaupun perjalanan kami pada kali ni sangat letih,tapi aku tetap seronok dan berpuas hati kerana dapat bersama2 dengan keluarga aku yang tercinta..Dan aku harap kami dapat lagi berkumpul bersama2 dan menghabiskan masa bersama...