Saturday, June 27, 2009



YOU BROKEN MY HEART DEAR....


Kenapa sayang....Apa salah ku padamu hingga kau buat ku begini..?Engkau sudah terlalu banyak berubah.Andainya engkau sudah tidak perlukan aku lagi atau pun sudah ada pengganti diriku,berterus teranglah agar aku bisa mengundurkan diri ku dan pergi dari hidupmu..Aku mungkin telah banyak menyusahkan dirimu hingga kau merasa bosan dan tertekan dengan sikapku..Aku tahu aku banyak kekurangan dan tak mampu menjadi yang terbaik..Tapi aku juga manusia..Punya hati..Ingin rasa di hargai,disayangi,dan dicintai...Aku masih ingat lagi kata-kata mu yang kau amat menyayangiku dan tidak mahu kehilanganku..Jika sungguh kata mu itu,buktikanlah sayang..Akan ku tunggu mu tanpa jemu meskipun aku terpaksa menelan pahitnya dan merasa sakit yang teramat sangat..Asalkan kau benar benar bahagia,itu sudah cukup buat aku lena dan tersenyum.Aku sayangkan kamu..Cintakan kamu..Sepenuh jiwa aku....!!